nuffnang

loveable person

Wednesday, 13 March 2013

#Wordless Wednesday: L.O.V.E

                                 Assalamualaikum & Gute Nacht, Good night my lovely peeps!
                                                                      L.O.V.E


Love between husband & wife....1 Day, In Shaa Allah....


 P.S~ Cosmetics in Life: Truth for lips, Pity for eyes, Charity for hands, Smile for face & Love for heart. Use them well & make life beautiful..

34 comments:

  1. Amin! semoga Allah jodohkan kita dengan lelaki yg blh mmbimbing kita ke syurga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin :) in shaa Allah...sama2 kita doakan eyh ena..

      Delete
  2. Salam dear.. tq sudi follow ^__^

    In Shaa Allah.. smoga kita mendapat jodoh dgn org yg baik kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. My pleasure dear Amanina :) no biggie..hee
      Aamiin, in shaa Allah ^__________^

      Delete
  3. wah wah...suka bunga kt atas tu....mmm trfikirkan sesuatu.... :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. chantek kan bunga tu, haa lepas ni boleh la beli n bg bunga kat awex harith eyh :)

      Delete
  4. Semoga kita mendapat jodoh yang baik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin, in shaa Allah dear ^____^ sama2 kita doakan eyh..

      Delete
  5. first pic cukup memberi seribu makna.......
    cari jodoh yg terbaik ye seneorita... remy doakan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah, thank Q remy..terharunya...hee...
      semoga remy pun dapat jodoh yg terbaek, aamiin.. :)

      Delete
  6. wow so sweet.. insya ALLAH nanti kamu bahagia dengan pasangan kamu ...jgn lekang berdoa ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih acik....in shaa Allah... :')

      Delete
  7. salam seneorita :)

    entry romantis pun begitu tetap menjaga adab2 agama...insya Allah cinta yg diberkati dunia hingga akhirat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam ayie :)
      In shaa Allah, semoga mendapat jodoh yang terbaik, dan diberkati Allah...aamiin ^____^

      Delete
  8. Akak dulu terpaksa meninggalkan cinta pertama kerana masalah imannya solatnya.. semoga menjadi pengajaran kepadanya.. Akak percaya Allah dah tentukan dengan siapa jodoh kita.. Kalau dengan dia, insyaAllah akan bertemu lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, akak berjumpa dgn jodoh yg lebih baik drp dia kan..dik doakan akak berbahagia selalu dgn mr.K akak... ^________^

      Delete
    2. Sama la...semoga kekal dengan bon2 hingga ke jinjang pelamin ke anak cucu..nnti kawin jgn lupa jemput akak..hahaha

      Delete
  9. Besarnya rahmat Allah apabila kita mencintaiNya. Subhanallah

    ReplyDelete
  10. Semoga mendapat jodoh yang baik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga kita semua dapat jodoh yg baik kan AJ...aamiin :)

      Delete
  11. wah, ni macam dah bau nasi minyak tak lama lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha, in shaa Allah, doa2kan la ye nick..

      Delete
  12. cintakan Allah, nescaya Allah bagi kita orang yg cintakan kita. In Shaa Allah.. ecewah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu akak Moss syg :') In shaa Allah...

      Delete
  13. suke cosmetics in life :) truth+pity+charity+smile & love.. make lifee beautiful, insyaAllah ;)

    ReplyDelete
  14. Suka sangat2..hehe..betul2. Semoga kita semua di pertemukan dengan jodoh yang soleh dan solehah. ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu dear, semoga kita mendapat jodoh yg baek2 kan..Aamiin :)

      Delete
  15. Dengan izinNya, amin....
    p/s: entri petunjuk utk kitorang dapat kad jemputan dah ni.. :P

    ReplyDelete