nuffnang

loveable person

Wednesday, 6 February 2013

#Wordless Wednesday

Assalamualaikum, Hellow milowww peeps! 
Happy Wednesday! 




16 comments:

  1. hahahhaa....boleh tahan bila tahap iphone bertambah2 numbernya..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...kann, iphone 10 mmg sgt canggih, jenuh nak buh kat telinga kalo org kol ke kan..hahah...nak masuk dlm poket pon xmuat dh ha..hehe :D

      Delete
  2. mcm mna agaknya nak masukkan dlm poket ek? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..tue laa kan..pelik2 betol..tp kalo kuar jgk iphone10 mesti ada org beli jgk..haahaha..pelik2 semua kan..haish..dunia2

      Delete
  3. mak aihhh..panjangnya iphone 7 tu..hehe..muat ke masuk poket..hikhikhik

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...dh boleh jd alat keselamatan dh iphone7 tu kan.. :D mmg xmuat laa..kalo buh dlm seluar muat kot..opss..heehee

      Delete
  4. hahaha.kucing tu macam mintak pelempang je.hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe....kannnn...mcm hampeh je muka kucing tu.. :D bg tikus sekoq kat kucing tu abg boni.. hihi

      Delete
  5. hahaha.. entry menarik. :D btw, rugi x join GA ohsem nih!!!

    http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2013/02/fabuloous-giveaway.html

    http://sogoodyetsobad.blogspot.com/2013/02/first-birthday-giveaway-by-merah.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. heehe...thank Q dear :) in shaa Allah will join it later.. ^____^

      Delete
  6. urghhh, garang nya mimik muka kucing tu. ngiowww

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn..rawwrrr..heheh :D tapi tuan blog ni xgarang tau..heee

      Delete
  7. Masam je muka kucing tu...hihi
    Salam kenal ye.. drpd : suteraungu87.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..masam sebab lapaqq.. :D salam kena too sis.. may Allah bless u..

      Delete