nuffnang

loveable person

Thursday 21 February 2013

Hari Teristimewa buat insan yang bergelar ibu...

Assalamualaikum & Happy 1Bloggers!
Helloww air kopi air milowwww... :D

Hari ini hari raya, eh3 apa kejadahnya hari raya..harini otak aku lambat loading tak tau kenapa.... =,= abaikan...Haaa, apa yang istimewa sangat harinie eyh? Tak da pape yang istimewa melainkan nak sambut birthday ibuku yang tersayang....Hari yang teristimewa buat ibuku....

Tanggal 21Februari merupakan hari jadi ibuku yang tercinta....Aku doakan semoga ibuku diberi kesihatan yang sihat, dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa happy n ceria bersama anak2 ibu yang bertuah ni.....hee.....I LOVE YOU IBU!


Kali ini sambut birthday ibu kat rumah je, just sambut biasa2 je, but tetap meriah dengan kehadiran anak-anak sedara ku yang monster semuanya....hehe...Hmm, tapi harinie tak boleh nak happy sangat sebab kak long aku masuk hospital, malam ni die operation, doakan untuk kak long aku eyh....Sebab tu laa tak dapat sambut kat luar...huhu...

Btw, disebabkan aku anak yang bertuah, aku ada hadiahkan ibu aku sebuah rumah banglo, hahhaha, gila ka apa, nak beli kereta mini copper pun tak mampu, bukan setakat mini copper kereta cap myvii pun kena tunggu kerja 10bulan gaji kot baru mampu beli... haha :P Aku tak keja lagi baru praktikal, so beli hadiah biasa2 je lah kan...hhee....Aku hadiahkan ibu aku dengan sebuah ciuman dan beg duit/dompet...hee...Hope ibuku suka laaa...Aku rasa our parents tak mengharapkan apa-apa pun daripada kita, diorang just nak anak2 berjaya dunia & akhirat...So hadiah tu belakang kira, kalau dapat aku rasa sure ibu n ayah kita gumbira tak terkata kan.... ^______^


Aku harap sesiapa yang still ada ibu ayah ni, hargai lah diorang selagi masih hidup tau....Aku rasa semua orang tahu, bahawa syurga bagi anak2 ialah dibawah telapak kaki ibu, dan redha Allah terletak kepada redha dari ibu ayah kita.......So, hargailah ibu dan ayah kita tau.....Kalau dulu time kecik2, ibu ayah kita pulun celebrate birthday kita why not bila diorang dah tua kita pulak pulun celebrate birthday ibu ayah kita dan happykan our parents setiap hari okeyh.. Jangan tunggu time birthday ja,  hari-hari lain pun kita boleh jadikan hari yang istimewa buat parents kita....

                                       
p.s~ Sedekahkan Al-Fatihah kepada ibu ayah kita tak kira diorang masih hidup or sudah meninggal dunia..Doakan yang terbaik buat mereka...Assalamualaikum...May Allah bless us...Aamiin...

18 comments:

  1. Heeee omey omeynye bdk dlm entry niii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe, thank Q sis iffah..*kembang sat*haha...jemput makan kek ye sis...hehe :D

      Delete
  2. wah..muda jelita lagi ibunya..umur berapa ibu ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee..awet muda.. :D ibu lahir tahun 1954..ce teka umur ibu berapa..hee :P ^____^

      Delete
  3. happy birthday aunty..semoga panjang umur dan murah rezeki :)

    ReplyDelete
  4. happy birthday mak cik ..semoga di panjgkan umur, di murahkan rezeki dan selalu dalam keredhaan Allah

    seneorita ur face is like ur mom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamin terima kasih acik makcik cakap.. :)
      hee, eyh?kan anak ibu sebab tu la sama..hee :D

      Delete
  5. comelnya awak ni seneorita..hihi..
    salam kenal yaa.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih syaifuddin..salam kenal too :)

      Delete
  6. Happy belated birthday buat makcik..
    Semoga panjang umur dan murah rezeki.... =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. makcik cakap~terima kasih AJ, kte tlg taip..hehe :P :D

      Delete
  7. happy bday utk mak seneorita.. semoga panjang umo dan dimurahkan rezki

    ReplyDelete
  8. you could try these out best replica bags online navigate to this web-site dolabuy.ru their explanation YSL Dolabuy

    ReplyDelete