nuffnang

loveable person

Friday 25 January 2013

I LOVE KIDS!

Assalamualaikum wbt & Salam Jumaat buat semua...
Hopefully semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat & gumbira disamping insan2 yang disayangi ye... ^_____^

Haaa, sapa suka budak2 kecik?hee...Ya Allah, aku kalau jumpa budak2 kecik,tambah2 yg baby tembam neh, rasa macam nak picit2 pipi gebu die tu, n rasa geramm kot sebab chomelsss sangat..hehe..Aku tak tau sebab apa aku pantang jumpa budak2 kecik yang kesemuanya chomels2 belaka, dan perkara yang aku akan buat ialah cuit pipi diorang,cium sikit, dukung2 dan main cilokkk aaaa..hahah..Sapa tak tau maen p laa try cepat...hehe..Mesti baby tu gelak, kalau diorang menangis makna kata ada benda lain laa tu dia nampak..bhahaha... :D

                     Atas neh baby adik beradik aku..hehe..nama dia Laila..chomelss kan..grrrr..hehe

Untuk sesiapa yg tak tau lagi, aku adalah anak bongsu, dan kalau anak bongsu mana laa ada adik kan...Aku tengok kawan2 aku ramai yang ada adik, jelly jugak laa rasa, tapi ada kebaikannya jugak kot aku tak dak adik kan...heheh..Kalau ada adik tak boleh laa aku nak bermanjaan berlebihan kannn...hee....

Walaupun aku anak bongsu tapi aku dah ada banyak anak sedara tau...Setakat ni aku ada 9 orang anak monster eh silap anak sedara...hee.....Aku sayang sangat dekat anak2 sedara aku semua...Selalu diorang laa tempat aku buli, kacau2 manja, mengusik, dan aku layan karenah diorang semua...hehe


                       Ha gambar atas neh salah seorang anak sedara aku yg monster..hehe..nama dia Aiman
                       xkesah..hehe..He's so notty but clever ok...Pandai cakap, kalau argue dengan aiman ni, dia
                      laa menang..pftttttttt...Nakal2 pun aku tetap sayang dia..Aku selalu mengusik dia sampai dia
                      menangis..heheeh...Lepas tu aku kena pujuk balik laa, kalau tak sampai ke sudah dia akan
                     cakap aku buat dia dan tak sayang kat dia...hehe..Aiman poyoo....

         Haa, atas neh pulak bersama Adam, he calling me "Mama"..hehe..dia ni manja macam
         kucing..hehe..kalau cakap dia macam kucing mula laa buat bunyi kucing yang manja tu..hehe..
         geram kat adam.. :D Nanti aku letak gambar gambar2 anak sedara aku lagi eyh....
         Gambar atas neh semua guna Webcam je..hehe..

                                  Oh noooo I LOVE KIDS SO MUCH!....

Ok laa guys, nanti kalau ada anak sendiri for sure akan ku update pasal anak aku pulak..hehee..Tapi tu lambat lagi kot...Sabar3...heeee :D

P.S~ Never stop to pray for Gaza tau! May Allah bless us..amin...Assalamualaikumm....

7 comments:

  1. suka bebudak tapi takut nak usik. tengok je dr jauh. acane tu???hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh...mcm tu pun boleh sis..tunggu ada anak sendiri nnt usik anak sendiri lg syiokk..ehehe :D

      Delete
  2. ada anak sendiri nanti lagi tambah tambah tambah sayang..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhhehe...kannn..lepas ni kalo dah ada anak, sayang kat anak lebih laa..hehhe

      Delete
  3. sob sob, bila tngok gambar ni, teringat kat anak2 buah kat rumah.. hurmmmm

    ReplyDelete