nuffnang

loveable person

Wednesday, 17 April 2013

Wordless Wednesday: Redha & Pasrah...

                                         Assalamualaikum & Happy Wednesday my lovely peeps!





                                         Thank Q for reading my lovely peeps...May Allah bless us...
                                                                            As-salam~

23 comments:

  1. yes.. that true.. Allah knows the best my lovely sist

    ReplyDelete
  2. :) insyaAllah akan semuanya akan baik2 saje

    ReplyDelete
  3. Pasti ada hikmah atas sesuatu perkara tu.. semoga dik Anie berjaya dunia akhirat...∩__∩

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita mesti redha apa yang Allah bagi kat kita dan pasrah mengenai hukum dunia....

      Delete
  4. moga ALLAH SWT redha atas apa yg kita lakukan dalam kehidupan seharian.. Amin..

    ReplyDelete
  5. yup..life must go on..redha la dgn apa yg terjadi mybe ada hikmah disebaliknya kn..

    ReplyDelete
  6. Indeed... Allah knows what the best for us... =D

    ReplyDelete
  7. yup redha dan pasrah tu 2 ayat berbeza...x macam ombak rindu la pulak kan? he he he....

    redha...kita redha atas sesuatu ketentuan yang berlaku itu... pasrah apabila terpaksa menerima...tapi pasrah boleh diubah menjadi redha kalau kita cukup kuat dan ingat Allah... ^_^

    ReplyDelete
  8. betul tu kak... kadang2 ada benda yg terjadi kita tak dapat nak terimanya.. namun ingatlah, semua itu kehendak Allah, Allah know the best for us

    ReplyDelete
  9. Mahu dua-dua redha dan pasrah...

    ReplyDelete
  10. Semoga Allah redha dengan kita. baru follow sini :)

    ReplyDelete
  11. yes ALLAH SWT tahu akan segala galanya.. :)

    ReplyDelete
  12. in shaa Allah..=)

    husna follow sini..
    peserta giveaway kak farah..=)

    ReplyDelete
  13. betul2 sangat2 ni.... best pula bila baca...

    ReplyDelete
  14. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  15. Akk. Hari ni nk BW kat sini cukup3.. :))
    Tq akk. Ingatkan diri ini. :')

    ReplyDelete
  16. apa yang terjadi...mesti ada hikmah. kadang2 kcewa gak tapi bila duk mengadap Allah minta ketenangan, Allah bagi. :) Susah senang kita, Dia je yang satu. :)

    ReplyDelete
  17. redha itu ikhlas pasrah itu menyerah...
    ekcewahh tiru ayat Ombak Rindu plak..hehe

    ReplyDelete
  18. Soo true..ALLAH Maha Mengetahui yg terbaik utk kita..

    ReplyDelete
  19. betul tu akak syg.. moga akak, iha n kita semua sentiasa redha.. ⌒_⌒

    ReplyDelete