nuffnang

loveable person

Friday 16 November 2012

Please Pray for Gaza.

Assalamualaikum dan Salam Maal Hijrah. :)
Harini baru berkesempatan menaip dan mencuci blog ni setelah beberapa hari bercuti bersama family terchenta.
Hmm, sedang seronok bercuti dan bergembira, tiba2 terdengar berita saudara seislam yg berada di Palestin di BOM oleh tentera Yahudi laknat pada tahun baru Islam. Ya Allah kenapa Israel ni sungguh kejam kepada umat islam? Tak ada hati dan perasaan ke bila tengok manusia mati bergelimpangan sana sini, tambah2 budak kecik, baby2 tu, SubhanaAllah, kesian sangat2.. Aku harap Allah akan membalas segala kejahatan dan kekejaman yg dilakukan oleh yahudi laknatullah kepada umat islam di Palestin.




Tengok je laa alat2 yg digunakan oleh tentera israel laknatullah tu, sangat canggih berbanding tentera islam...Btw, cuba pikir sejenak, israel ni dapat duit dari mana? depa ni sangat kaya n sangat pandai tau. Tengok je laa produk2 yg ada di seluruh dunia ni, mesti ada israel. Contoh kat Malaysia, Mc'Donalds pon ada share dengan israel. Ak suka makan eskrem mekdi, tapi pasni for sure ak xkan pegi dah beli eskrem kat mekdi walau sedap mana pun. Kalau nak tau lagi produk2 yg ada share dengan israel laknatullah ni try search tengok ok. So, umat islam semua bangkitlah,  mari kita sama2 membantu apa yg boleh kita bantu...Mari berdoa bersama-sama untuk kesejahteraan saudara kita di Gaza dan boikot barang2 israel laknatullah.

Innalillah...Tersentuh hati melihat jasad si kecil yang tidak berdosa ini, Inilah wajah syurga Allah...Ya Allah. Selamatkanlah saudara kami di Gaza Palestine. Hancurkanlah tentera Israel Laknatullah. — 





p/s~ Please pray for Gaza. Allahuakbar. May Allah bless us. Amin Ya Rabb

8 comments:

  1. lets pray for gaza.
    moga2 dgn doa kita nie dpt menyelamatkan mereka dr kekejaman rejim zeonis..

    ReplyDelete
  2. inna_risna ~ amin. May Allah bless us. Amin ya Rabb

    ReplyDelete
  3. Ammelia Yusoff ~ yess dear. smoga mereka sentiasa dilindungi Allah swt. amin

    ReplyDelete
  4. jangan cuma doa je.sesiapa yang ada rezeki lebih tu derma la sikit.kita tak mampu angkat senjata untuk tolong diorang.tp kalau sumbangan dan doa kita mampu memberi harapan dan sedikit keselesaan untuk saudara kita di sana

    ReplyDelete
  5. kucen master~ yep betol tu. sesiapa yg mampu n ada rezeki lebih boleh la derma kpd tabung2 yg mmbantu palestin. harap2 bantuan kita yg sdikit tu dpt mmbantu mereka disana.

    ReplyDelete
  6. :D wah bgusnyeee~ bam2 sapa ni? :P

    ReplyDelete
  7. m4k4n2~ mestila bam2 bon2 sorang je. eheee

    ReplyDelete