nuffnang

loveable person

Thursday 6 December 2012

UNEXPECTED..Alhamdulillah :)

Assalamualaikum wbt & Salam 1Malaysia...

Bulan ini aku dah start praktikal so mula2 tu memang nebess baq hang...tapi sekarang dah masuk hari ke3 setakat ni aku rasa ok la kot....Tak banyak kerja lagi, still boleh relax2, bukak fb, main burung biru n update blog kan..hhehe..Semalam dah dapat projek sikit, sikit je, so dah habis laa..Bila dah habis rasa macam boring plak sebab xdak keja kannn.....So far so good la....Kat USM ni depa sediakan tempat khas untuk budak2 praktikal...So, kiranya kami tak dok sekali dengan staff2 la kan, ok la kan....rasa macam bebas la sikit...nak tidoqq pon boleh..hhehe..kawan2 baru yg aku kenai kat sini alhamdulillah la semuanya ok2 belaka, depa hujung bulan dah habis praktikal nnt tinggal aku sorang2..huhu..tapi akan ada budak praktikal baru yg akan masuk laa.heee...

Okeyh sekarang neh memang aku free sangat2 sampai boleh taip panjang2 la kan untuk entry kali neh..Saja la nak cerita pasal praktikal sat... Bagi aku sesiapa yg akan praktikal or yg nak ambik praktikal ni buat je laa....tak rugi pun tau..u'll get new experiences b4 kerja betul2 nnt la kan...So bila u'ollz ambik praktikal kan, boss2 or penyelia u'olls tu xboleh marah if u buat silap or whatever, yelaa kita kan budak praktikal...masih banyak perlu belajaq kan...Kalau marah cakap kat boss or penyelia tu "see u in da court bebeh"..hheehe :P
Haishhh aku rasa bosan la plakkk bila xdak keja ni, keja mnganga, keja makan, mata keja nak tutup je laahh kan..pffttttttttt....cepatlaa pukui 5.10, aku nak merempit balik umah neh.....


Haa, baru teringat, tadikan lepas lunch n solat kan, terus masuk makmal ni check email, n main2 fb, tetiba kat wall fb yg news feed tu kan keluar gambaq aku, eh3, mcm terkejut n peliks jugak kan, aku xupload gambaq pong, acane boleh ada gambaq aku gan parents aku plak 2...Masa tu juz tgok gambaq xtekan or baca lg apa yg ditulis kat gambaq tu kan..Then pas aku klik baru laa perasann haritue aku ada join 1 contest by Syiera tajuk contest tu I LOVE MY PARENTS.....UNEXPECTED sangat2, sbb mmg xjangka boleh menang, yelaa kan ramai yg masuk..Alhamdulillah, rezeki kan...Lepas ni tuan belog nak buat lagi contest, nnt korang join la plak ok, mana tau rezeki kan...Jom terjah blog beliau. http://syierahalf.blogspot.com
Btw thank Q so much sis Syiera... :)


p/s~ Keep praying 4 Gaza peeps. May Allah bless us..Amin








4 comments: